Språk

Dealer Banner - copy - copy

Programvara utvecklad i dyno &
oöverträffad teknisk support.

BLI EN ÅTERFÖRSÄLJARE OCH GÅ MED I CELTIC TUNINGS NÄTVERK

Super Car - copy - copy

En motoroptimering till din exotiska bil
kan öka körupplevelsen rejält. Att optimera
sitt fordon har aldrig varit så enkelt.

SUPERSPORTBILSOPTIMERING

Diesel Tuning - copy - copy

Att motoroptimera ditt fordon med Turbo Diesel-motor har
aldrig varit så enkelt. Med ökad kraft och förbättrad
bränsleekonomi blott ett steg bort.

TA REDA PÅ MER OM DIESELOPTIMERING

Truck Tuning - copy - copy

Se hur Celtic Tuning kan hjälpa dig och dina fordon.
Dragkraften är viktig för alla tyngre fordon.
Förbättra kraften och bränsleekonomi i din lastbil
med en motoroptimering.

TA REDA PÅ MER OM OPTIMERINGAR TILL LASTBIL / TUNGA FORDON

Tractor Tuning - copy - copy

Dragkraft är viktigt för alla lantbrukare.
Förbättra kraften och bränsleekonomin
med en motoroptimering.

TA REDA PÅ MER OM OPTIMERING TILL TRAKTORER

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Jeep
  • Modell:

    Jeep Compass

  • Variant:

    2.0 CRD 138 hk

  • År:

    2007-2009

  • Bränsle:

    Diesel

  • Motorstorlek:

    1968 ccm

  • Typ av motorstyrdon:

    Bosch EDC16U31/34

Jeep Compass 2.0 CRD 138 hk

Tillbaka till Modeller

The 2.0 TDi engine supersedes the early 1.9 unit to take power and refinement to the next level. Using VW?s highly acclaimed PD injection system and the latest EDC16 ECU controllers, the stock outputs on these are impressive even as standard. With 2025 bar injection pressure these engines produce high torque at low loads and enable great gains to be had from tuning. The 138hk (140PS) variant easily achieves 188hk with little effort. We develop all of our software on the rolling road to ensure accuracy in terms of both power delivery and also to ensure fuelling, boost pressures and exhaust gas temperatures are all within tolerance. Our aim is for maximum power whilst maintaining optimum reliability.

Original Modifierad Skillnad
138

hk

168

hk

+30

hk

310

Nm

367

Nm

+57

Nm

Information om detta trimsteg

Our fuel economy software is designed for part throttle driving to deliver a very linear power curve.

For this reason our economy performance figures quoted are subject to slight variation.

Tillgängliga Tjänster

DPF
EGR
VMax removal

Välj Ditt Fordon