Språk

Dealer Banner - copy - copy

Programvara utvecklad i dyno &
oöverträffad teknisk support.

BLI EN ÅTERFÖRSÄLJARE OCH GÅ MED I CELTIC TUNINGS NÄTVERK

Super Car - copy - copy

En motoroptimering till din exotiska bil
kan öka körupplevelsen rejält. Att optimera
sitt fordon har aldrig varit så enkelt.

SUPERSPORTBILSOPTIMERING

Diesel Tuning - copy - copy

Att motoroptimera ditt fordon med Turbo Diesel-motor har
aldrig varit så enkelt. Med ökad kraft och förbättrad
bränsleekonomi blott ett steg bort.

TA REDA PÅ MER OM DIESELOPTIMERING

Truck Tuning - copy - copy

Se hur Celtic Tuning kan hjälpa dig och dina fordon.
Dragkraften är viktig för alla tyngre fordon.
Förbättra kraften och bränsleekonomi i din lastbil
med en motoroptimering.

TA REDA PÅ MER OM OPTIMERINGAR TILL LASTBIL / TUNGA FORDON

Tractor Tuning - copy - copy

Dragkraft är viktigt för alla lantbrukare.
Förbättra kraften och bränsleekonomin
med en motoroptimering.

TA REDA PÅ MER OM OPTIMERING TILL TRAKTORER

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Hyundai
  • Modell:

    Hyundai iLoad

  • Variant:

    2.5 CRDi (5sp) 114 hk

  • År:

    2008-2011

  • Bränsle:

    Diesel

  • Motorstorlek:

    2497 ccm

  • Typ av motorstyrdon:

    Bosch EDC16C39

Hyundai iLoad 2.5 CRDi (5sp) 114 hk

Tillbaka till Modeller

The 2.5 CRDi engine in the iLoad is a great base for tuning as it is in essence a detuned version of the 2.5 CRDi 168hk found in the i800 and Kia Sorento but with a different turbo unit. Although the peak torque increase is only 58Nm, if you view the dyno chart on the link above, you can see that in parts of the rev range there is over 149Nm torque increase which provides for a massive change to the performance. We have another state of tune available for this engine which is 174hk ad 415Nm torque, at this power output it is purely from limiter removal alone and absolutely no additional fuel or boost pressure has been added! We develop all of our software on the rolling road to ensure accuracy in terms of both power delivery and also to ensure fuelling, boost pressures and exhaust gas temperatures are all within tolerance. Our aim is for maximum power whilst maintaining optimum reliability.

Original Modifierad Skillnad
114

hk

188

hk

+74

hk

343

Nm

431

Nm

+88

Nm

Information om detta trimsteg

The stage 1 software on this vehicle is designed for use with standard components and within tolerances.

This is classed as our fast road application which is the best all round performance for stock vehicles.

Tillgängliga Tjänster

DPF
EGR
VMax removal

Välj Ditt Fordon